fredag 16. desember 2011

Julehandel

Eg synest folk er flinke.  Nokre har retta ferdig bunkane sine, medan andre har baka sju slag. Elles går dei på festar og gjer innkjøp.

Sjølv er eg sånn halvvegs.  Eg har retta nesten halvparten av tentamenane.  Noko særleg baking kan eg ikkje skryte på meg her heime.  Postpakken er sendt, og har eg att å kjøpe ein del gåver til dei som bur nærast.

Brudevollmôr er i hus, men eg får vel gjere ein skikkeleg julehandel ein dag, eller så får eg handle korga full nokre dagar på rad.

I dag datt det nokre julevarer ned i korga.  Påskegulrøtene var gule, men kva som er spesielt med julegulrøtene vitast ikkje. Fargen er heilt lik heilårsgulrota ved sida av.  Smaken var det ikkje noko å seie på.  Julebrunosten derimot er tilsett kardemomme.  Den får eg spare til jul, eller i alle fall til måndag.  Ja, ja den er i alle fall pynta til jul.

Blogglesarane får ha ein fin fredag.  Vi heiar på Jenny!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...