lørdag 17. desember 2011

Laurdag 17. desember

 I dag har eg vaska og rydda.  Sidan vi skal til Molde i morgon, inviterte vi eldstemann på middag.  På menyen stod yndlingsretten til fleire her i huset: Heimelaga kjøtkaker i brun saus.  Ikkje alt var heimelaga.  Ertestuingen var ein pakke frå Toro som eg fann i matboda.  Den kom nok i hus som eit få-attpå-tilbod.  Middagsgjestene likte, til min skuffelse, godt posestuing.  Sjølv synest eg det verkar som der er mjøl i den, og dessutan liker eg den betre litt søtare.  Det siste kunne eg lett ha fiksa, men då ville sannsynet for kritikk vore mindre, hadde eg rekna ut.

Mi oppskrift på ertestuing er enkel: I pose erter som ligg i bløyt over natta.  Neste dag skyl eg ertene og kokar dei i nytt vatn som akkurat dekker ertene i vel ein time.  Då har eg i 1 ts salt og 1 ms sukker.  Er stuingen blaut, kokar eg den litt til medan eg rører.
I år har eg ikkje kjøpt ein einaste pakke adventsserviettar.  Likevel har eg hatt eit godt utval.  Juleserviettlageret mitt er endå større, men der har eg ikkje klart å halde meg heilt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...