søndag 25. desember 2011

1. juledag: Ventar på veret som skal verte verre

I dag har vi sove lenge, ete lenge og slappa av. Julegåvene vert note og nytta litt etter kvart.  Det er ein fin dag å vere inne.  Heilt lyst har det ikkje vore i dag.  No har det begynt å blåse opp, og verre skal det visst verte.  Vi får berre håpe at vi få behalde straumen.
Observante blogglesarar lurer kanskje på kvar det vart av bildet av julaftanduken min. Sanninga er at det hadde skjedd ei lita ulykke.  I fjor hadde eg vel vaska den i Milo og lagt den vekk.  Julaftan føremiddag då eg  var begynt å stryke duken, oppdaga eg to store feittflekker.  Det var berre ein ting å gjere, nemleg å leite fram ein annan duk.

I dag kom det vel med at eg hadde sett frukost-Tv i jula der eitt av tema var flekkfjerning.  Eg bløytte flekkene med Zalo og skylde etterpå med glovarmt vatn.  Duken vart vaska med vanleg vaskemiddel, ikkje Milo som rådet var då eg fekk han.  No kan eg heldigvis ikkje sjå teikn til flekker.

Då ønskjer eg alle blogglesarane ein fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...