lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år!

 Då vil eg ønskje alle blogglesarane eit godt nytt år - og takk for det gamle!

Vi vert "åleine" på nyttårsaftan.  Middagsmenyen er den same som på julaftan.  Til dessert vert det riskrem i dag.  Kor tid den vert fortært, er heller uvisst.  Eg reknar med at ungdomane i huset kjem til å reke ute i kvar si retning.

Eg har bestemt meg for å halde fram med å blogge også i 2012.  I morgon skal eg prøve å kåre årets bok.
Dagens ordtak: Det som er kjøpt til jul, skal gå med til jul.

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også og alle dine!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg og alle dine, Solveig! Vi treffast vel snart i Volda for meir fagleg påfyll!

    Nyttårsklem, Tove

    SvarSlett
  3. nice article great post comment information thanks for sharing.









    บาคาร่า

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...