søndag 17. juli 2011

Bærdessert

 Slike pakkar med bær får ein attpå vaniljeis på Prix denne månaden.  Det har lett for at slike dealar heller vert mer til overs.  No fann eg nokre slike pakkar med bær i frysaren.  Eg kom på ein dessert venninna mi bruker å lage med krydra sukkerlake.  Eg fekk oppskrifta, men laga ein mindre porsjon.  Dette gjorde eg i går kveld.
 Til kvar pakke bær rekna eg 1 dl sukker og 1 dl vatn.  Kryddera var vaniljestang, kanelstang, nellikspikrar og heil stjerneanis.  Her får ein finne sin eigen formel.  Eg skal ha i meir anis neste gong, for den smaken liker eg godt!  Sukkerlaken fekk koke i minst 15 minutt.
Eg hadde laken over bæra. Kryddera fekk ligge i sikten.  Det finst sikkert smartare patentar, men denne funka.

Eg serverte vaniljeis til i dag, men både krem og vaniljekrem smakar nok godt til.

No er det nok ikkje lenge til vi kan plukke bær i hagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...