tirsdag 11. januar 2011

Skal ein la seg stoppe?

 For meg vart det noko tungvint å steike brød i gryta mi.  Den bruker eg fleire gongar i veka til middag.  Så eg bestemte meg for å prøve å lage dette grytebrødet i ei vanleg form.  24 cm forma mi passa til loket, men var nok litt lita for brødet, for det sette seg litt fast i loket.
 Litt godt steikt vart brødet fordi eg gløymde å skru ned temperaturen frå 250-220 grader.  Dette var i går.
I dag, eller rettare sagt i går kveld då eg laga deigen, bestemte eg meg for å lage ein grov variant.  Eg steikte det på rette måten, først med lok og så utan.  Så gjekk eg tysdagstur.  Då eg kom heim, var der ein liten skalk att.  Familien merka ikkje skilnad på dei to steikemetodane.  Eg vil nok seie at skorpa ikkje vart fullt så sprø.

Det kan no vere kjekt å variere brødlagingsmåtane.  Sjølv held eg ein knapp på Schakenda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...