lørdag 28. juli 2012

Korterma genser

Sist eg la ut bilde av eit liknande plagg, kalla eg det vest.  Då fekk eg fleire protestar.

Frå nynorskordlista:

genser
genser m1 (eng. guernsey (shirt) '(trøye frå) øya Guernsey') heil, strikka trøye (med ermar) ha g- utanpå skjorta

Før eg strikka denne, spurde eg frøkna om denne var lik den førre.  Begge oppskriftene fann eg nemleg på Drops design.  Ho meinte dei var ulike.  Eg veit i alle fall at genseren kjem til å bli brukt til hausten.

Garnet er Hverdags.  Eg må då strikke eit par storleikar større enn eg vanlegvis bruker.

8 kommentarer:

  1. En flott genser(el vest)
    Det er så fint med rundstrikka bærestykke.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Den korterma genseren din med rundt bærestykke! Men eg hadde ikkje reagert på vest.....

    SvarSlett
  3. Vestar er vel ofte opne framme ... Det er lettvint med montering med rundt berestykke.
    Eg har begynt på ein vest i rosa no av ein annan designer slik at ikkje plagga skal bli for like.

    SvarSlett
  4. Så flott den vart!
    Herleg eit plagg :-)

    SvarSlett
  5. Disse korterma genserne dine er så fine - og kler den nydelige modellen veldig godt :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...