søndag 16. januar 2011

Søndag 16. januar

Det er nokre blogglesarar som lurer på kva eg serverer til slekta. I dag vart det kjøtsuppe.  Eg fann fint oksekjøt med bein på Mega i Ulsteivik.  Steg for steg-oppskrift finn de her.  I dag laga eg kjøtbollar av karbonadedeig.  Eg brukte same oppskrift på 1200 g karbonadedeig som til 1 kg kjøtdeig.  Her kunne eg ha krydra meir.  Elles gjorde eg noko lurt i dag som eg har tenkt på før, men alltid gløymt: Eg lurte unna nokre kjøtbollar.  Då vert supperstane meir populære...

Til dessert laga eg jordbærgele av 2 pakkar jordbærgele og 2 pakkar (500g  x 2) jordbær og byggrynskrem

Til kaffien hadde ørstingane med seg marsipankake.  Elles har vi ein seiemåte i familien:  Det som er kjøpt til jul, skal gå med til jul, eller i alle fall til Håkon sin fødselsdag.

1 kommentar:

  1. Høyrest heilt fantastisk ut med serveringa! Til lukke med dagen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...