torsdag 6. januar 2011

Bok 1: Amerikansk krim

Denne boka fekk eg låne av mor mi i jula.  Eg hadde eigentleg tenkt å begynne på ei litt tyngre bok ved sida av, men denne fenga slik at eg måtte berre lese vidare.

Denne krimboka skil seg ut frå mengda.  Personane i boka er godt skildra, og deira samansette natur kjem fram.  Hovudpersonen er ein gut som er tvillingbror med ei jente som har forsvunne sporlaust.  Både han og politiet leitar etter henne. Her er fleire mysterium og fleire lause trådar.

Løysinga er logisk.  Ein får forklaring på fleire ting som har kome fram tidlegare i boka. "Alt" betyr noko.

Forfattaren skriv godt.  Eg har ein teori om at krim sel godt, og at mange flinke forfattarar hiv seg på krimsjangeren, i alle fall i Noreg.  I USA er det vel også berre dei flinke som får gitt ut bøkene sine, og dei beste av desse vert omsette til norsk.

Les gjerne kva Besta skriv på sin blogg - og les gjerne boka.

PS.
No les eg to bøker samtidig: Markens grøde og Min kamp -første bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...