torsdag 18. juli 2013

Uansett ver - det er alltid noko å gjer'

 Under dette mottoet har eg i dag rima av, vaska og ikkje minst rydda dei to frysarane mine.  Eit anna motto "rydding er meir enn flytting av rot" heldt eg fram med å koke kraft og plommesylte.

Innimellom dette gjekk eg ut i hagen til han som klipte hekk og fekk han til å hjelpe meg med å flytte eit par plantar.  No håper eg Aloharosa vil trivast på sin nye stad.  Ho har stått i skvåjsåkeren der eg "laga" henne frå ei rose eg fekk av ei venninne.
I år har eg berre to skvåsjplantar.  Det vil kanskje vise seg å gi akkurat passeleg avling?

No kjem gjengen heim frå Hødd.  Eg reknar med at humøret er på topp.  Det vert nok kjekt i Kasakstan for han som skal dit.

2 kommentarer:

  1. Takk for helsinga.
    Kor spennande i hagen din.
    Og klart dei var glade som hadde vore på kamp :)
    Det er lett å la seg rive med sjølv om ein sit heime.

    SvarSlett
  2. Eg følgde berre med på Vikebladet si "live oppdatering" frå godstolen, må eg innrømme.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...