torsdag 25. juli 2013

Lyst brød med fennikel

Ein kveld eg skulle lage fiskesuppe, fann eg ut at eg ville bake eit brød til.  Eg fann eit brød med fennikel i den nye brødboka mi. Blogglesarane skal få ei enkel oppskrift.  Eg vog ingrediensane.  Deigen vart ganske laus.  Det er lurt å bake i olivenolje i staden for mjøl, synest eg.  Det vert mindre klissete, skorpa vert god, og det er godt for hendene.Eg knuste frøa i urtehakkaren til stavmiksaren. 
Der er relativt mykje gjær i oppskrifta, synest eg.  Har ein god til, bruker ein mindre.
450 g kveitemjøl
1 ms sukker
1 ts fennikelfrø, knuste (spar litt til toppen)
1 ts salt (+ litt til toppen - der brukte eg grovt)
10 g tørrgjær
30 g smelta smør (eg brukte flytande bremykt)

ev. eggekvite til pensling


1, Veg opp ingrediensane i ein bakebolle.  Lat maskina kna deigen godt.
2. Dekk deigen med plast eller lok og lat han heve til dobbel storleik, ca 1 time.
3. Form brødet.  Trykk deigen flat og rull det saman viss du ikkje vil ha det i form.
4. Set omenen på 220 grader og lat brødet heve 40 minutt.
5. Skjer i brødet på langs. Pensle med eggekvite og dryss på fennikelfrø og salt.
Kjøkenet mitt var så varmt, så det heva rikeleg. 
6. Steik brødet 20 minutt, slå ned varmen til 180 og steik  det i 10 minutt til.
Brødet var svært luftig - og nydeleg på smak! Ein annan gong doblar eg oppskrifta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...