tirsdag 9. juli 2013

Potteplantar? - eller gjev eg var i eit varmare land!

 Eg har arva mor mi si bok om potteplantar frå 1972 (3. opplag).  Det er artig å sjå at også her har moten endra seg. Det var nok meir vanleg å ta avleggarar eller stiklingar den tida.  Der er mange såkalla grøne plantar. No kan vi kjøpe blomstrande plantar og kaste dei etter avblomstring.  Det å ta vare på dei til neste blomstring, er kanskje helst ein hobby for "gamle" damer ...
 Bougainvillea har eg aldri hatt.  Eg har berre sett dei på frukost-TV ...
... og i Roma.
Her er vegen frå Spansketrappa og opp til høgda bak.  Det er kanskje nokon som kjenner seg att?
Eit stort eksemplar utanfor ein villa i Ostia.

Dette eksemplaret som eg knipsa i ein hage i Ostia ...
... finn ein og i boka.


 Den einaste orkidéen eg fann.
 Slike blomstrande buskar var det mange av i Ostia.  Det såg ut til at til dømes spanske margerittar formeira seg i hagane.
På ein regnfull dag i juli kan ein drøyme seg attende til sol og sommar ...


2 kommentarer:

  1. Ja trendene forandrer seg og nå har de fleste fått så god økonomi at man bare kjøper nytt i steden for å gjøre jobben med planting og omplanting selv. I tillegg er tilgjengeligheten så mye enklere enn før.

    SvarSlett
  2. Ja, blomster har vorte daglegvare. Eg handlar mest på blomsterbutikken,for eg synest det er viktig med spesialbutikkar.
    Orkidear brukar eg å ta vare på. Eg synest dei kan bli fine når det kjem nye stlkar. Dei støttar eg ikkje opp.
    Men mange blomstrande plantar kallar eg " bukett på rot" og kastar.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...