mandag 8. juli 2013

Bok 32: Solar



Frå coveret:
Michael Beard er fysiker, og en gang vant han en nobelpris. Nå lever han av å snu foredragsbunker, snakke mot svært høye honorarer og låne bort navnet sitt til vitenskapelige institusjoners brevpapir. Litt halvhjertet støtter han et britisk regjeringsinitiativ for å motarbeide global oppvarming. Han er også en uforbederlig skjørtejeger, men da hans femte kone truer med å gå fra ham, opplever han at det til en forandring er han som blir sviktet. Både karrieren og privatlivet krasjer frontalt da han lett uforskyldt blandes inn i en kriminalsak. Men dette åpner for en ny, fantastisk mulighet: Han kan komme seg ut av ekteskapet, fornye karrieren og samtidig redde verden fra miljøkatastrofen.

Eg lytta litt til to bøker og valde denne.  Forfattaren skriv herleg vittig og ironisk.  Kva sjanger det kunne vere, visste eg ikkje. Først trudde eg det var ein vanleg roman, så skjedde eit mord.  Men nokon krimroman er det ikkje. Eg ser ein kallar det satire i engelske meldingar. Han harselerer med vitskaplege miljø.

Historia er temmleg sprø.  Den er ikkje føreseieleg.  Menneske reagerer ikkje slik ein trur. Eg vil seie denne romanen er annleis enn alt eg har lese før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...