lørdag 9. februar 2013

Linsesuppe med grønsaker

Denne suppa frå frukost-TV fekk eg anbefalt også på facebook.  De finn Wenche si oppskrift her.  Mine kommentarar er i kursiv.

400 g linser
2 løk
2 gulrøter
2 skiver sellerirot
1,5 dl olivenolje (Eg brukte nok heller 1 1/2 ms)
2 båtar kvitløk

1 boks knuste tomatar (Eg brukte heile som er billegare.  Dei skal no knusast.)
9 dl kraft av grønsak eller kylling (Her måtte eg bruke buljong og vatn,)
1 laurbærblad
3/4 ts tørka oregano (Eg brukte ei heil sidan min porsjon var større.)
1 1/2 ms balsamicoeddik eller eplesidereddik
1/2 ts brunt sukker eller ørlite honning (Kan sløyfast etter mi meining.  Suppa var søt og god før eg hadde ein brun sukkerbit i.)
smak til med salt og pepar


Min pakke med linser, kjøpt på Sunnmøre Folkebutikk, var på 500 g.  Eg synest det var dumt å legge att 100 g, så eg brukte heile pakken.  Ein annan gong kjem eg til å ta halve pakken og heller ta ei gulrot ekstra.

Linsene skyde eg i ein mjølsikt medan eg kutta grønsakene
Grønsakene vart kutta i bitar og surra i litt olivenolje. Grønsakene treng ikkje kuttast så fint, for dei skal mosast.  Ha så i resten av ingrediensane.  Eg hadde ikkje i laurbærblad, for det fann eg ikkje.  Det ville nok vore friskt og godt.  Laurbærbladet ville eg ha plukka opp før eg mosa suppa med stavmiksar etter ca ein halv time.  Eg måtte ha i litt ekstra vatn, så 3 1/2-liters panna mi vart ganske fulle.

I dag serverte eg focaccia til suppa.  Det hadde nok vore godt med ei grovskive med speilegg til.  Det får bli ein annan gong.  For suppa var god, så det vert nok ikkje siste gong eg lagar henne!

1 kommentar:

  1. Dette ser godt ut.
    Supper er god mat på kalde dager.
    Ønsker deg en god morsdag/fastelavsenssøndag :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...