lørdag 16. februar 2013

Bok 8: Agnes i senga

I byrjinga av romanen møter vi ei djupt nedtrykt Agnes.  Sambuaren har gjort det slutt med henne etter seks år, og han har slått seg saman med ei ny dame.  Agnes fantaserer om si eiga gravferd.

Etter kvart som ho ser attende på dette kjærleiksforholdet vert i alle fall vi lesarane glade på hennar vegne.  Det viser seg at ho hadde fått mange hint som ho ikkje hadde tatt.

Sakte, men sikkert går livet vidare. Vi følgjer Agnes sine krumspring.

Eg synest romanen er godt komponert.  Gravferdsmotivet går att.  Og her er herleg humor.  Ein ser det til dømes føre seg når ho ligg og ser Dr. Phil show om føremiddagane og plukkar opp ti steg for å endre livet sitt.

Romanen er lettlesen og eit godt avbrekk frå krimromanar - som eg har lett for å ty til.

P.S.
Og om nokon lurer på kva ord og uttrykk som kan lesast begge vegar heiter, så er det PALINDROM.

3 kommentarer:

  1. Eg har (sjølvsagt) lese denne boka også. Ho gjorde ikkje noko sterkt inntrykk på meg, men grei nok.

    SvarSlett
  2. Tror jeg skal prøve meg på den boken....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...