søndag 27. januar 2013

Forbrytelsengenseren ferdig

Eg har sett oppskrifta på denne genseren, som er ein kopi av genseren "Sara Lund" gjekk med i sesong 1 av Forbrytelsen, på facebook tidlegare.  Det var først då eg såg ei som hadde strikka den i Mitu, at eg gjekk laus på prosjektet.

I januar får eg ofte lyst på lyse kle, så eg valde den i kvitt og koks som i serien.
Elles så ser eg at Camilla har fått seg ein, eller er det ei jakke?
Det har vorte populært å reklamere for strikkaplagg i ulike Tv-seriar.  No planlegg eg å strikke ein blå Farmengenseren til mannen.

7 kommentarer:

  1. Gratulere med den fine gensaren !!

    SvarSlett
  2. Imponerende og knallfin !!!!!! Jeg lurte også på å strikke en slik, men våger meg ikke utpå når jeg ikke har eksakt mønster. Har ingen god erfaring med å prøve og feile på egenhånd. Nå blei det Mariustunika i stedenfor....

    SvarSlett
  3. Jøss, ferdig alt! Den ser kjempefin ut!!

    SvarSlett
  4. Mønsteret var greitt. Eg strikka den i small, men starta med like mange masker som i mønsteret. Etter det stemte mønsteret. Tunikaen vert nydeleg! Lys den også.

    SvarSlett
  5. Eg er så imponert! Og for ein fin modell, du kunne teke rolla like bra som
    Gråbøl!

    SvarSlett
  6. Ha, ha! Eg måtte no berre ha hestehale til den genseren!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...