torsdag 11. august 2011

Rørt rips

Jordbærsesongen gjekk meg hus forbi i år.  Dei siste åra har eg kjøpt fleire firekiloskartongar med reinsa bær som eg har rørt.  Det får halde med frosne bær med melis til vaflane i vinter.

Rørt rips smakar heller ikkje dårleg til vaflar og på brødskiva.  Når eg rører jordbær veit eg at eg reknar 3 dl sukker pr kilo, men kva med rips?  Eg prøvde med 7 1/2 dl til 2 kg bær og ein pakke frysepulver. Det vart godt.  Gjengen plukka 6 kilo i går.

No er det notert på bloggen, så slepp eg å lure neste gong.  Ny etikett: Saft og sylte.

2 kommentarer:

  1. Det skal eg også lage:-)
    Rørte solbær og stikkelsbær er også veldig godt til alt.

    SvarSlett
  2. Solbæra er modne og skal plukkast snart. Stikkelsbæra treng litt meir tid.
    Kor mykje sukker bruker du til stikkelsbær?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...