søndag 28. august 2011

Kake med neter og skvåsj

Eg har rikeleg med skvåsj for tida.  I dag bestemte eg meg for å prøve ei ny oppskrift på kake med skvåsj i.  Alternativt kan ein bruke gulrøter.  Oppskrifta var til ei 22 cm form, men eg trur 24 vil passe betre.
50 g rosiner
1 dl kaffi eller vatn

2 store egg
200 g sukker

1 1/2 dl solsikkeolje
125 g grovhakka hasselneter eller valneter
5 dl (350 g) skvåsj eller gulrøter, rivne
1 ms rive sitronskal

300 g kveitemjøl
2 ts bakepulver
1 ts natron
1/2 ts salt
1 ts kanel

1. Legg rosinene i blaut.
2. Hakk og riv.  Mål opp alle ingrediensane.
3. Pisk eggedosis av egg og sukker.
4. Ha i olje, skvåsj, neter og sitronskal.
5. Sikt på det tørre.
6. Bland godt og ha i rosinene til slutt.

Steik kaka på 180 grader ca 1 time.
Kaka vart saftig og god.  Eg fortalde ikkje at det var skvåsj i den før dei hadde skrytt ...

Eg gjorde nokre endringar i høve oppskrifta.  For det første dobla eg oppskrifta og brukte ei 28 cm form.  Ein annan gong tek eg ei rektangulær form.  For det andre er ein pakke hasselneter 200 g.  Meir hadde eg ikkje.  Derimot putta eg ein heil pakke korintar i.  Kaffimengda dobla eg ikkje, for eg tenkte der var nok væske i, og det trur eg var rett.


I oppskrifta har dei melisglasur med sitronsaft i på kaka.  Det vert for søtt etter min smak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...