tirsdag 30. september 2014

Isslottet - ei storarta oppleving

I dag erstatta vi den vanlege tysdagsturen med ein opera i næraste by.  Det var Isslottet med den danske operaen Den Ny Opera.

Eg las Isslottet av Tarjei Vesaas då eg var 19 år.  Eg hugsa at læraren på høskulen meinte det var ei svært god skildring av unge jenter i tidleg pubertet.  Eg meinte at det hadde han lite greie på, noko eg heldt for meg sjølv.  Bildet er frå den episoden i boka og i operaen.  Eg forstår no kva eg meinte, men har sjølvsagt også eit anna perspektiv på det.  No vurderer eg å lese romanen om att.

Innhaldet er ein ting.  Den musikalse opplevinga ei anna.  Eg er glad for at vi fann på å fare.  Musikken og heile sceneoppsettet var ei storarta opleving.  Stykket rørte ved meg på ein heilt spesiell måte.

Elles må eg tilføye at dansken var ikkje noko vanskeleg å forstå verken i tale eller song.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...