torsdag 23. juni 2011

Rømmegraut - oppskrifter

Det er ikkje noko vanskeleg å koke rømmegraut.  Når ein får inntrykk av det, er det fordi det ofte vert kokt graut i store mengder.
 Eg bruker oppskrifta i den raudruta kokeboka.  I dag gonga eg med fem.  Eg har i 1 ms sukker i ein slik stor porsjon.

1/2 l seterrømme
2 dl kveitemjøl
5-6 dl mjølk
3/4-1 ts salt

Er ein berre to i familien, kan ein bruke oppskrifta i "Frå bollar til burritos".  Framgangsmåten er den same.  Eg liker at ein tek utgangspunkt i eit beger rømme.  Salte får ein gjere etter smak

3 dl seterrømme
1 dl kveitemjøl
3 dl mjølk
1/4 ts salt

 Kok opp rømmen og lat han småkoke 10 minutt.
 Rør inn halvparten av mjølet.  Få ikkje panikk - klumpane forsvinn!
 Her skyt feittet.  Fløyt av så mykje du vil.
Rør inn mjølka.  I dag kokte eg ho opp slik det stod i den raudruta kokeboka.  Det er her eg ropar på næraste mann:  Kom og rør! Og så kommenterer eg kva veg han rører.  Rører han til seg slik ergoterapeuten seier ein bør gjere, er han ekte sunnmøring!


Lat grauten småkoke i 10 minutt.  Verre er det ikkje!

No reknar eg med at nokre blogglesarar byter ut noko av mjølet med semulegryn.  Ein kan og koke ein graut med berre mjøl i ved sida av og blande.  I ei av bøkene eg las, la dei semulegraut og rømmegraut lagvis.  Ein annan lettvint måte å få i litt meir mjøl i, er å riste saman mjøl og mjølk i eit glas og spe med i staden for å røre inn varm mjølk.  Mulegheitene er mange.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...