mandag 24. august 2015

Fall for freistinga

 I dag tok eg meg ein liten bytur. Ærendet var å få tak i nokre innesko til skulekjøkenbruk til elevane.  Eg oppdaga at eg mangla sko i små storleikar.  Dei bruker å få låne "crocks"til innebruk.

Det art til at eg tok meg ein runde på dei to kjøpesentera.  På Mestergrønn hadde dei solhattplantar.  Når regnet kjem skal eg plante den ut i god jord.Eg har forskjellig anna og som skal få kome i bed og bli vatna av regnet.
Dei tre buskane har vore tema på bloggen tidlegare år.  I vår trudde eg den eine hadde stroke med, men no står alle tre fint, og dei har blomstra på skift.  Den i midten har vakse seg skikkeleg stor.  dette har eg opplevd før.  Buskar kan stå "på staden kvil" før dei får ein enorm vekst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...