mandag 24. oktober 2011

Spøtemøte

Om nokon har sakna meg her på bloggen, så har eg altså vore på strikkekafé, no også kalla spøtekveld.

Det har vore mykje snakk om jul i butikkane på facebook og anna.  Takk for Halloween som gir oss ei lita utsetjing, seier no eg.

Men det er ikkje for tidleg å kjøpe juleblad om ein skal lage noko til jul.  Før unnte eg meg alltid eit juleblad eller to.  Dei siste åra har eg gått over til å kjøpe bøker.  Blad vert helst liggande å slenge medan bøker kjem i hylla.  Det eg skal kjem kanskje på bloggen.  No må ikkje slekta forvente seg heimelaga julegåver.  Prosjektet er nemleg noko til meg sjølv.

Oppvasktvoga hekla eg i stavar etter idé frå Tove.  Eg synest eg hekla så laust at eg la opp nokre fleire maskar.  Det angra eg på, men no får den vere som den vart.  Den får pynte springen til jul kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...