torsdag 12. mai 2011

Hagevandring/skvåsjnytt

 I dag har det regna litt her.  Det gjer godt for hagen.  Eg har sådd sukkererter og ringblomster.
 Når avisene ikkje hadde noko å skrive om sommarstid, skreiv dei gjerne om agurkprisane.  Slik har vi fått uttrykket agurknytt.  Her på bloggen min vert det skvåsjnytt.
 I fjor hadde vi ein diskusjon om ruccolasalat.  Eg sådde ein sort og kjøpte i tillegg ei krukke på Mega i Ulsteinvik.  Eg ser ikkje vekk frå at det er den som har kome att!
 Aloharosa som eg har dyrka fram frå ein stikling har fått seg ein alvorleg knekk.  Men her er liv!
 Rabarbraen har vakse!  Legg merke til linsepus.  Ho vil ha med seg alt som skjer på eigedomen.
 Denne tulipanen har eg planta ut frå ei krukke i fjor.
 Den blomstrande ripsen månok klippast ned slik at det kjem fleire greiner.
 Forglemmegei veks som ugras.  Den er lett å luke vekk, og så sår den seg villig.
Og til slutt; riddersporen.  Det er ei rot som eg har kjøpt og ei eg har fått av Teta Pehta.

1 kommentar:

  1. Herlege glimt..
    Såg at rabarbraen min også er blitt kjempestor :-)

    ps: mannen min kjenner din!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...