fredag 20. mai 2011

Billeg lærepenge

I dag måtte eg gå på jobb, og opptakta til det begynte i går.  Eg låste den dyre sykkellåsen min, ein sånn med mange krøllar om de forstår kva eg meiner, og la nøkkelen i venstre lomma, trur eg. No må eg vere snar å skyte inn at eg "alltid" har kontroll på nøklane mine.  Dei ligg i høgre bukselomma mi.  Men på sykkelnøkkelen hadde det knekt av ein bit som gjorde det umuleg å feste han på nokon nøkkelhank.  Så eg har stort sett putta sykkelnøkkelen i lommeboka saman med småpengane.  Men ikkje i går.  Då var det vekselvis eksamen og skulekjøken, og eg var spent på om alt gjekk som det skulle, utan meg til stades.  Ei eller anna sykje har eg hatt i kroppen.  Men som vanleg er eg "frisk" i arbeidstida.

Då eg skulle sykle heim ut på ettermiddagen, oppdaga eg at sykkelnøkkelen var vekke.  Eg gjekk i mine eigne fotspor, men ingen nøkkel var å sjå.  Eg bestemte meg raskt for at det var berre å rusle seg heim att og i neste omgang ofre låsen.  Mennen i huset fekk oppdraget.  Han følte seg som ein forbrytar då han klipte sykkellåsen og for med sykkelen.  I dag spurte eg pent om han kunne kjøpe meg ein ny lås på heimvegen.  Eg synest eg slapp billeg frå det med kroner 19,90 ...

P.S.
Kanskje eg burde skrive på bloggen kvar eg legg reservenøkkelen?  For eg ser at også desse nøklane har avgrensa levetid ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...