mandag 30. mai 2011

Fotball og fajitas

I dag kom den eine seinare heim enn den andre.  Så då eg kom sist inn døra, hadde alle ete eit eller anna, altså vart middagen utsett.  Neste runde var at alle skulle ut på sine aktivitetar.  Frøkna spelte fotballkamp mot Volda.  Då vart det til at vi laga noko varmt til kveldsmat.

Eg steikte 1 pakke (1,1 kg) kyllingfilet i steikepanna og woka 1 raud paprika, 1 gul paprika, 1 raudløk og litt purreløk.  I kyllingen blanda eg 1 pk tacokrydder og litt vatn før eg hadde i ein pakke tacosaus og grønsakene. Dette vart servert i tortillas.  Enklare kan det vel ikkje gjerast!  Rømme og ost kan serverast til.
 Og eg fekk brukt nokre tidlegare coop-kupp.
Her er frøkna i farta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...