torsdag 23. mai 2013

Studentgenser

 Som de ser driv eg på med meir parallellstrikking.  Når eg ser på TV, kan eg ikkje strikke mønster, i alle fall ikkje til anna enn prateprogram. Eg begynner alltid på begge ermane og strikkar litt på kvar.  Fordelen med denne genseren er at mønsteret vert ferdig før ein begynner raglanfellinga.

Genseren er til han som skal bli student til hausten.  Oppskrifta fann eg i same heftet som mor mi fann genseroppskrift til gutane til bror min. De kan bla i det her. Til ein lyshåra gut med blå auge, synest eg blått er finare enn brunt.  Eg strikkar i Mitu som er like tjukt som Per Gynt og Smart. Vi er litt usamde om kva som er beste garnet.  Eg held ein knapp på Mitu som inneheld 50% alpakka og 50% ull ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...