lørdag 11. mai 2013

Bok 21: En annen tid, et annet liv

Frå coveret:
En annen tid, et annet liv ble kåret til årets beste kriminalroman av Svenska Deckarakademin!" Leif GW Perssons bøker er både geniale og unike." Håkan Nesser. Det er kaos i Stockholm sentrum. En lovlig demonstrasjon har kommet ut av kontroll, og stein og tåregass fyller luften. Kort sagt, politiet har hendene fulle. Kl 20.05 kommer et anrop på politiets alarmsentral: " ... dere må komme med en gang ... noen er i ferd med å drepe naboen min!" To ganger til ringer det før politiet går til aksjon. Da uttrykningsbilen når frem til adressen i Östermalm, er det for sent. Kjell Göran Eriksson ligger død i en blodpøl. Hvem var denne Eriksson? Offentlig ansatt, alltid korrekt, reservert, stille, anonym, sier naboen. Han var et ondt menneske, en drittsekk tvers igjennom, hevder en kollega. Hva er sannheten? Hva er nøkkelen til gåten Eriksson? Den er kanskje gjemt i en annen tid, et annet liv...

Frå Wikipedia:

Romaner 

De tre bøkene Mellan sommarens längtan och vinterns köld, En annan tid, ett annat liv og Faller fritt som i en dröm inngår i en trilogi om mordet på en svensk statsminister.

Eg slit framleis med å bli heilt klok på denne forfattaren.  Romanen er prisløna. Som i første romanen sleit eg litt med å halde alle namna frå kvarandre.  Etter kvart går det greitt.  Krimromanen passar kanskje  best for dei som er politisk interesserte?  Samtidig må ein lese litt mellom linjene.

Oppklaringa er noko spesiell, og den stiller spørsmål om skuld og straff. Eg oppfattar den også som eit skikkeleg sleivspark til svensk politi - og til enkelte typar politifolk.

Språket er godt og spesielt.  Vi får vite kva ein person seier først, etterpå kva personen tenkjer. Eg kjem nok til å lese den siste i trilogien også, men kanskje ikkje med ein gong.

2 kommentarer:

  1. Eg syntest dei romanane som var relatert til Palme-mordet var tunge og vanskelige. Men då eg las "Den døende detektiven " gav eg meg ende over. Ein soleklar favoritt.Eg er ikkje sikker på kor mange av bøkene på lista eg har lese.

    SvarSlett
  2. Då er det ikkje berre eg ...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...