søndag 17. august 2014

Skvåsjkake i langpanne

Dei som har dyrka svåsj, veit at når det først begynner å bli avling, kan det vere vanskeleg å ete unna.  Eg har gitt vekk nokre.  Skryt folk av det dei har laga, får dei meir.
Eg har laga ulike supper med skvåsj der skvåsjen jamnar suppa.  I dag kom eg på Gunda si kake som eg har laga før. Det er ei god krydderkake. I dag spanderte eg ein pakke rosiner og kutta ut nøtter. Eg gonga oppskrifta med 1,5 og steikte kaka i langpanna.  Når eg bakar slik, reknar eg alltid i hovudet.  Men det kan no vere greitt å ha det nedskrive.

Skvåsjkake
6 egg
375 g sukker

600 g riven skvåsj
3,75 dl nøytral olje (eg brukte raps)

525 g kveitemjøl
1/3 ts bakepulver
1 ms (15 ml) natron
3/4 ts salt
1 ms vaniljesukker
1 ms kanel
3/4 ts malen muskat (eg bruker muskatblome i kaker)
1 pk rosiner.

Steik ved 180 grader ca 45 minutt.

Sjekk bloggen til Gunda for kommentarar og framgangsmåte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...