søndag 19. april 2015

Rettehelg

Vanlegvis tek eg skulefri laurdagane. Fordi eg har tatt på meg noko ekstraarbeid, og kanskje fordi veret i går var lite freistande til hagearbeid, knekte eg ein sidemålsbunke i går. I dag har vi hatt nydeleg ver. Med ein god pause midt på dag, knekte eg nynorskbunken. Nokre etterslengarar kjem nok, men det meste er gjort før eg får ein engelskbunke tysdag.

Som kjent vert eg allergisk mot skrivefeil i avisene i slike retteperiodar. "Hugs å lås" stod det ein dag. Det var sjølvsagt dagen etter at eg hadde innprenta i elevane at ein berre kan setje å framfor verb i infinitiv. 

Kva skal kakefatet heite? Viss det er til kaka som heiter "Verdens beste", så heiter fatet "Verdens beste-fat". Eg har ikkje kjøpt fatet, berre funne bildet på facebook.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...