lørdag 25. januar 2014

Laurdag 25.januar

I dag tok vi oss først ein tur på biblioteket.  Eg begynner å gå tom for lydbøker.  I tillegg plukka eg med meg ei strikkebok.  Plagga der var ikkje i min stil, så ho vert nok raskt levert attende.

Vi har så smått begynt på eit nytt prosjekt, nemleg oppussing av romet der eg no sit.  Det går under namnet "kontoret" og skal bli mitt rom.  Veggene skal bli kvite i staden for furu og blå. Så no skal rommet, og ikkje minst skåpa, tømast.

Vi tok turen til møbelbutikken i dag.  Der er utruleg mykje fint å sjå!  Eg må velje meg ein tresort og ein trefarge til bokhyller.  Det luraste er nok å velje seg eit system der ein kan sette saman modular sjølv, ikkje minst kan ein då få utnytta eit hjørne.  Blogglesarane får nok sjå bilde når eg har noko å vise fram ...

2 kommentarer:

  1. Så greit med bibliotek. Låne og levere tilbake..
    Lukke til med planane dine.

    God søndag!

    SvarSlett
  2. Takk for gode ord hos meg.
    God søndag !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...