onsdag 8. januar 2014

Årets bok 2013

Ved årsskifta har eg brukt å kåre "årets bok".  Eg kunne like godt ha kalla det "årets lesaroppleving". Bøkene har ikkje nødvendigvis kome ut det året dei vert kåra. Det har og vorte ein vane å kåre "vinnarar" i ulike kategoriar.  I år har det vore dårleg med lesing av klassikarar, kanskje fordi eg ikkje har hatt norsk i 10.? Når det gjeld mannen si bok, har eg erklært meg innhabil, berre så det er sagt.


Årets roman
Eit viktig kriterium når eg skal vurdere ei bok, er om ho grip meg.  Disse øyeblikk er ein sjølvbiografisk roman. Når ein har lese alle andre romanane forfattaren har skrive, kjem mange ting på plass.  Innimellom vert ein sint på henne. Andre gonger synest ein ho er tøff. På bakgrunn av oppveksten hennar forstår ein også kvifor ho handlar som ho gjer. Eg synest romanen er personleg og god.




Årets krim
Eg les mykje krim, og mange av krimbøkene er delar av ein serie.  Viss eg skulle ønske meg ei ny bok i ein serie, måtte det bli i Håkan Nesser sin serie om Gunnar Barbarotti. Eg liker språket, og ikkje minst har eg sansen for refleksjonane hans.








... og så ein amerikansk favoritt
Så lenge det finst dødsstraff er vel romanar med temaet aktuelle. Dette er ein tankevekkande roman om det amerikanske samfunnet. Det er kanskje langt til likheit for lova?

1 kommentar:

  1. Som du veit, deler eg ikkje synet ditt på Wassmo. Men Barbarotti er ein favoritt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...