fredag 19. oktober 2012

Jahn Teigen (medley) live

I dag har Jahn Teigen halde på Hareid. Vi hadde ikkje sikra oss billettar, men fekk nyss om at dei ikkje vart utselde.

I går var det ungdomskveld.  Eg spurde elevane mine i dag om dei hadde vore der.  Mange svarte ja.  Då eg spurte vidare om dei skulle på Jahn Teigen-konsert, svarte dei: "Nei, men ho mamma skal". Det gjorde sitt til at eg tenkte at eg fekk fare.  Det er nærare 30 år sidan sist. Og i salen sat nok mange av dei som var der den gongen.

Teigen innfridde.

3 kommentarer:

  1. Eg skulle ha vore der.... Vonar der var full sal.

    SvarSlett
  2. Heilt sikkert ekstra flott å det LIVE :-)

    Mykje kulturell aktivitet der ute i desse dagar forstår eg ;-)

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...