torsdag 17. november 2011

Bok 55: Barnepiken

 Eg har nyleg lese nok ein bestseljar.  Romanen er filma, så eg har planar om å få sett filmen etter å ha lese boka.  kjenner eg meg sjølv rett, vert det til at eg kjøper DVD-en.

Miljøet er Missisippi på 60-talet.  Ei ung kvit kvinne får lyst til å bli journalist i staden for å leve opp til forventningane om å gifte seg og få familie.  Ho begynner i det små med å skrive husmortipsspalta i ei avis.  Husarbeid har ho ikkje greie på, ho som er oppvaksen med hushjelp. Så ho må gå til ei svart hushjelp ho kjenner.

Det vert til at ho bestemmer seg for å skrive ei bok om dei ulike lagnadene til farga hushjelper i byen.

Eg likte denne bestseljaren.  Forfattaren greier å skildre eit miljø og ei rekkje mennesketypar.  Ho skildrar menneska med humor og varme. Og ikkje minst greier ho å halde seg når det gjeld kjærleikslivet til hovudpersonen.

Lydbokversjonen er litt forvirrande, for her er tre forteljarstemmer, Skeeter, Minnie og Aibileen.  Dette har dei løyst med å ha tre opplesarar.  Men dei les for likt.  Ein skulle ønske dei hadde kvar si dialekt bak stemma, ein skarre-r eller noko anna som kunne ha vore til hjelp.  Les gjerne om boka på Bokkilden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...