lørdag 12. mars 2011

The Tower of London

Vil du verkeleg? Etter at vi hadde vore i Notting Hill, fekk eg dette spørsmålet.  Men var det ein ting eg hadde bestemt meg for heime, så var det at når eg kom til London, då skulle eg på The Tower of London.  Det var læraren i meg som ville dit, for å få inspirasjon slik at eg i framtida kan legge ut om stoffet med større entusiasme.
Det første som slo meg, var kor mykje større det var enn eg hadde sett føre meg.
Her er vi på veg inn.  Vi finn og ein beefeater vi kan følgje.  Det var ein mann med gode kunnskapar og humor.  Han var kjekk å høyre på.  Kor tid brann London? 1666 kjem det frå forsamlinga.  Kor tid vann England VM i fotball? 300 år etterpå, svarer han sjølv, og nokon meiner det vil bli 300 år til neste gong!  Ein fin måte å lære årstal på?
Han har ei ærefull stilling som han har søkt på etter lang militærteneste.
Her vart dei beheaded, ei glose ein kan lære seg først som sist.  Hovuda fall i middelalderen.

Ein av dei berømte ramnane.  Der budde visst åtte ramnar der no.
Slike vakter gjekk rundt.  Men der var nok mange som vi ikkje såg så godt.  Der var også kamera over alt.  For her er kronjuvelane oppbevarte.  Der gjekk det rulleband forbi, slik at alle fekk si oppmålte tid, elles hadde det vel vorte kaos.
Eg forstod det slik at vaktene budde innanfor murane.  Her var det i alle fall hengt ut klesvask.
Når vi er på museum, bruker vi som regel ein femtilapp eller to på å kjøpe oss eit informasjonshefte.  Så kan ein lese meir eller sjekke om det er noko ein lurer på.
Vi var innanfor murane i 2 1/2 time.  Då var vi innom alle stader, men nokre berre så vidt.  Ein kunne godt ha vore der heile dagen, men då kanskje utan tenåring på slep.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...