fredag 25. mars 2011

Eg hadde vore strengare

 Måndag for vel ei veke sidan kom eg heim med ein annan leverpostei enn eg bruker å kjøpe.  Denne var både sunn og billeg.  Lyset gjekk opp for meg då eg kom heim.  Kiwi har starta priskrig, og Coop slår tilbake.
 Havregryn var vel sunt og billeg frå før?  Kvar er det usunne alternativet, spør eg.  Müsli, får eg til svar.
 To paprikaer i ein pose får nøkkelhol, ikkje dei som er pakka åleine.Er det fordi det er dobbelt så sunt med to?
Stakkars rabba!
 Dette produktet har vorte populært i heimen.  Eg forstår det ikkje.  Kokt i mjølk i ei panne på omnen, kan eg til naud gå med på at grauten er etande.  Men eg hadde ikkje gitt nøkkelhol til eit produkt med 12% sukker!
 Og kva skal ein seie til halvgrove brød?  Her meiner eg dei burde innehalde minst 50%, gjerne 75%, for å kunne kalle seg eit sunt alternativ.
 Men stort sett er eg samd i nøkkelholmerkinga.
Og når ein får kjøpe mjølk til 10 kroner literen, skal ein ikkje klage.

No har eg kjøpt ekstra plass på bloggen, slik at eg kan skrive lange innlegg med mange bilde.  Kapasiteten er 20 gongar så mykje i året som eg har brukt sidan november, så det bør gå bra.  No skal eg kose meg med vaflar!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...