mandag 14. mars 2011

Brø' utan å knø II

På flyet heim frå London fekk vi gratis aviser.  I Dagbladet fann eg ei oppskrift på eit brød som eg fekk lyst å prøve.  MRW har tydeleg studert trendane innan brødbaking og kome med sin eigen variant.  For to år sidan baka eg dette brødet frå juleboka hennar, og det vart populært i familien.  Men til dagleg synest eg det var for fint.  Dagbladbrødet er 50% grovt.  Eg tek sjansen på å legge ut ei oppskrift på korleis eg gjorde det.
Eg halverte oppskrifta og laga berre eit brød.  Deigen er laus, så eg rørte saman:
1/8 dels pakke gjær
2 1/2 dl mjøl+3 3/4 dl vatn, romtemperert
300 g sammalen kveite, fin eller grov
350 g kveitemjøl
75 g solsikkekjernar
1 ts salt

Rør saman alt, helst ein kveld, og set i kjøleskåpet.

Eg brukte sammalen kveite, fin.  Dessutan brukte eg graskarkjernar, rett og slett fodi eg ikkje hadde solsikkekjernar.  Eg halverte ikkje saltmengda som er 1 ts i heil oppskrift.  
Etter ei natt i kjøleskåpet ser deigen slik ut.  Den skal stå på benken 1-2 timar til den er romtemperert.  Min heva ikkje særleg etter det.  No skulle ein legge dei til heving på ein mjøla handduk m.m.  Eg forenkla!  Eg strødde litt mjøl over deigen og forma han forsiktig med ei deigskrape for å ikkje øydelegge luftboblene.  Så fekk brødet heve 1 1/2 time til eg steikte det ved 240 grader 35-40 minutt.
Brødet vart luftig og lett og smakte utruleg godt!  Dette vert nok bakt fleire gongar sidan det fungerte med lettvintmetode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...