onsdag 13. april 2011

Hjerteeple

Bente OO har sendt meg ein pris, eller award som det heiter i bloggverda. Tusen takk! Stafettpinnen skal gå vidare til fem bloggar ein set pris på som har mindre enn 100 følgjarar. (Eg reknar med at ein av mine favorittar AltGodt, er i kategorien storbloggar og dermed  diskvalifisert.)   Når ein har så få på blogglista som eg har, står ein i fare for å fornærme nokon.  Eg vel derfor å spreie prisen mest muleg i ulike bloggmiljø.  På blogglista mi er det ein del slekt og venner som eg ikkje berre kjenner som bloggarar.


Slik er det:

Prisen skal gå til fem bloggarar som har mindre enn 100 følgjarar, slik at vi kan inspirere kvarandre.

1. Ein må linke til den ein fekk prisen frå.
2. Ein må sende prisen vidare til fem andre bloggarar.
3. Ein må svare på fem spørsmål.

Framifrå språk: Ariel
Nydelege bilde: Tetapehta
For å vise oss alt det fine ho strikkar, og ikkje minst det ho gir vekk til dei som treng det Tove
For å skrive litt om mangt og mest om hobby Anlen
For å vise oss hagen sin Mariann

Kvifor starta du å blogge?
Eg bruker å skrive ei bloggerklæring kvart nyttår.  Sjekk her.


Kva slags bloggar følgjer du?
Eg les dei på lista mi fast.  I tillegg er eg innom nokre kjende bloggar som Emmeline og AllofIrina innimellom, og ein del tilfeldige som eg ser på andre sine blogglister.  Som Bente har eg og ein hang til å ende opp med å lese dei nynorske bloggane.


Favorittfarge?
Blå


Favorittfilm(ar)
Eg liker mange filmar, berre ikkje av typen "onsdagsfilm på TV-Norge", amerikanske "klissefilmar" er det verste eg veit.  Hjortejegeren er vel den filmen som gjennom tidene har gjort sterkast inntrykk på meg.


Kva land vil du besøke- og kvifor?
Akkurat no er eg misunneleg på ein gjeng som skal til New York i påska.  Elles kunne eg tenkt meg å besøke fleire europeiske hovudstader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...