tirsdag 19. april 2011

Familiefest

 I dag var "mi" slekt samla her hos oss.  Vi var atten med stort og smått - like mange som eg har kvite tallerkar.  Gult er ein farge ein lett vert lei av.  Men eg slo til og kjøpte tjue brikker då eg fann dei til ti kroner stykk på Kid.  Serviettane er frå Nille.  Blomstrane fann eg i hagen og i krukkene.
For dei som lurer på kva eg serverte, så var det svinesteik til middag og karamellpudding og gele med bær i til dessert.

Viss nokon lurer på val av overskrift, så er ikkje det tilfeldig.  Vi kjem gjerne inn på språkspørsmål.  Fest vil ha ulik tyding etter kva alder ein er i, var vi einige om.  Besta er med og arrangerer festar for pensjonistlaget.  Det ville nok ungdomane ikkje godtatt som fest.  Å feste derimot er det same som å drikke alkohol.

Familiebilde finn de på Ariel og Besta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...