onsdag 27. april 2011

Ingen som liker Lewis?

Eg har mange "treff" på bloggen for tida, men det er få som stemmer på årets påskekrim!


Sjølv vart eg positivt overraska over Foyle i år.  Krigen er slutt, og det er problemstillingane og historia kring krigsoppgjeret som er bakteppe.

Alt i alt held eg ein knapp på Forhandleren, mest fordi den har andre problemstillingar enn dei gode, gammaldagse krimane.

Eg håper at fleire tek seg tid til å stemme.  Eg tek det ikkje ille opp om folk skriv at dei ikkje ser krim!

4 kommentarer:

  1. Har sett lite og ingenting av krim denne påska, ikkje fordi eg er "motstandar" av sjangeren, men fordi eg har vore oppteken med andre ting.
    Forresten så likar eg Lewis, men synest ofte det blir litt langdrygt.

    SvarSlett
  2. Men Lewis er Lewis. Eg likte først ikkje at forhandlaren var ein gammal kjenning.

    SvarSlett
  3. Likar både Lewis og Foyle!

    SvarSlett
  4. Einig! Men han er vel traust, og ungdommen, den unge detektiven, er og ein slik traust type.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...