fredag 1. april 2011

Gule røter?

 Sjølv innepakka i plast såg desse gulrøtene gule ut.  Eg måtte berre kjøpe dei og sjekke.

Dette er ikkje noko forsøk på aprilspøk.  Det er langt i mellom kvar gong eg går på ein aprilspøk, men i dag tok nyheitene meg på senga.  For å få fleire kvinnelege tilskodarar på fotballkampane (eg reknar med det var Aafk, men heilt vaken var eg ikkje) så skulle dei lodde ut datar med fotballspelarane.  dei var nemleg overbeviste om at mange damer gjekk på fotballkamp like mykje for å sjå på mannfolk som for å sjå på kampen.  Men så intervjua dei ein spelar som ville invitere damene heim på vin, det utarta til reine eskortetenesta, og då vakna eg: April!

Dette er heller ikkje eit rettskrivingsinnlegg, sjølv om gulerot er ein av dei vanlegaste skrivefeila på skulekjøkenet.
Desse påskegulrøtene kan no vere eit fargeinnslag i til dømes wok.  Men spesielt smakfulle var dei ikkje, berre heilt OK.  Pris? 21,50 pr kg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...