mandag 18. april 2016

Eplekake i foodprosessor

Sidan foodprosessoren min stod på benken i går, fann eg ut at eg kunne lage ei svært enkel eplekake.  Eg meiner det er ei gammal oppskrift frå då Ingrid Espelid var på Fjernsynskjøkkenet.  Eg nytta elles høvet til å sjekke ut om eg kunne bruke ei silikonform utan å smørje henne.  det gjekk heilt fint!


175 g smør
175 g mjøl

 
120 (1 ½ dl) sukker
1 ts bakepulver
2 egg

 
4 eple
2 ms sukker
1 ts kanel

 

  1. Set steikeomnen på 180 g.
  2. Smør og strø ei rund form 24 cm.  Ha gjerne bakepapir i botnen.
  3. Smuldr smør og mjøl i foodprosessoren
  4. Ha i sukker, bakepulver og egg.  Lat maskina gå til du får ei glatt røre.
  5. Ha røra i forma.
  6. Skrell epla og ta ut kjernehuset. 
  7. Skjer dei halve epla i tynne skiver.  Trykk dei halve epla ned i forma.
  8. Strø sukker og kanel over.
  9. Steik kaka i ca 40 minutt på nedste rille.


Servér kaka lunken med krem eller vaniljeis.

2 kommentarer:

  1. SÅG HERLEG UT :-)
    PÅ KURS I BYEN I DAG ÅT VI LUNSJ PÅ SØSTRENE FRYD OG TIL KAFFI FEKK VI EPLEKAKE MED KREM. VART INSPIRERT TIL Å SNART LAGE EPLEKAKE IGJEN.

    SvarSlett
  2. Eplekake er alltid godt, og den kan godt vere enkel, berre der er mykje eple i. Og krem attåt.(Ikkje is).

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...