fredag 1. mai 2015

Wiolakofta

Eg hade tenkt eg skulle hengt jakka på ein modell.  Men no har eg fått ei utfordring om å legge ut bilde av ting eg lagar på facebook.  I dag er dag fem av fem.  Så då vart det berre til at eg hengte jakka i eit tre.

Mønsteret dukka opp i ei strikkegruppe på facebook rett etter nyttår.  Ein fekk vite at de skulle kome i Familien.  eg fall berre pladask for fargane og mønsteret.

Jakka er noko tjukk denne årstida. Eg får ta henne fram att til hausten. Under eit ytterplagg hadde ho nok vore perfekt om eg skulle vore på ein fotballkamp eller eit anna arrangement utandørs.

3 kommentarer:

  1. Ei nydelig jakke.
    Du er flink å strikke.
    Her bruker jeg flere år på ei kofte.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Flott og original kofte. Eg reagerer litt på at alle strikkaplagg er opnare i halsen enn det dei var før. Det gjeld også ferdigkjøpte plagg. Eg likar klede som går godt opp i halsen- men det er visst heilt umoderne.

    SvarSlett
  3. Ååå, den er lekker.
    Nydelege farga.
    Du får frå hendene, det er sikkert.

    God helg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...