torsdag 14. mai 2015

Polentapudding

I går kom ein utrangla og avmagra ung mann heim på perm.  Eg kom på at eg kunne lage ein litt mettande dessert, nemleg polentapudding.  Han kunne fortelje at han hadde fått semulepudding i går.  Slikt smakar vel godt etter ei veke med små rasjonar og nokre boksar makrell i tomat. Det smakar no godt for oss andre og ...
 
Oppskrifta på polentapudding og semulepudding er den same, berre med ulike gryn.
 
Ein kan gjerne bruke to heile egg i desserten.  Eg nytta høvet til å lage ein pavlovabotn.  Dessverre fekk han same lagnaden som brøda eg steikte førre helg: Dei vart svarte under.  Anisbrøda eg steikte i dag, berga eg.  Men no må eg nok til å vurdere ny komfyr opp mot reparasjon.
2 1/2 dl polenta
2 l mjølk (H-mjølk svir ikkje så lett i botnen)

4 eggeplommer
4 ms sukker
mandeldropar om ein liker det

  1. Kok graut av polenta og mjølk.
  2. Ta til side og ha i eggeplommer og eventuelt mandeldropar.
  3. Avkjøl.
Server med raud saus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...