søndag 9. februar 2014

Mors dag


Det er mykje sport på TV for tida. Noko stor feiring la vi ikkje opp til.  Det er snart vinterferie, og studenten kjem heim rundt fødselsdagen sin. Men eg fekk no klemt inn ein middag i ein pause. I dag stod det svinesteik på menyen.  Det er greitt å kunne gå ein tur rundt vatnet medan middagen steiker seg sjølv.

Elles har eg fått både blomster sjokolade og gåver. Ei av dei vil nok dukke opp på bloggen etter kvart.

Serviettane mine er vekkpakka for tida, berre eit par pakkar ligg i ei skuffe i  "nyestova". Dei er noko vårlege, kanskje i stil med temperaturane i dag?

3 kommentarer:

  1. Et flott dekket bord. Nydelige servietter og en flott hortensia.
    Her var det guttene som stod for middagen i dag,
    Hadde kjøpt ferdig grilla kylling, så det eneste de
    måtte gjøre var å varme den, koke ris og lage salat.
    Noe de klarte veldig godt. hehe. Skulle bare mangle.
    Godt å ha en dag der en bare kan sitte å vente og gå
    til dekket bord. Det skjer ikke så ofte siden jeg ofte jobber
    ettermiddager og da må en av mennene i huset lage middag.
    (visst ikke jeg rekker å lage noe de kan varme opp)
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  2. Nydeleg!
    Har fått både frukost, middag og kake med kaffi!
    Gåve fekk eg også :-)

    Fin ny veke!

    SvarSlett
  3. Takk for det begge to! Her har borna kvar sin dag dei lagar middag i veka. Han pizza og ho taco. Då får dei yndlingsrettane sine. Måndag er gjerne restedag. Svinesteika (steikene) smakte minst like godt varma i mikrobølgeomnen i dag,

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...