tirsdag 24. november 2015

Bok 53: Verdt å dø for



Jack Reacher er på vei til Virginia, men tar en stopp i Nebraska. Allerede første kveld kommer han i klammeri med den mektige Duncan-familien, som terroriserer bøndene i fylket ved hjelp av frykt og vold. Duncan-klanen smugler «varer» som ikke tåler dagens lys, og frykter at Reacher skal blande seg opp i deres saker. De må bli kvitt den brysomme fremmedkaren for enhver pris - men alle som kjenner Jack Reacher, vet at det er en umulighet. Hva skjer i fredelige Nebraska, som det kan være verdt å dø for?


Denne romanen gav eg meg i kast med etter å ha lagt frå meg ein halvlesen roman.  I travle periodar treng eg noko lettlese.  

Romanen er i ein serie der eg ikkje har lese dei tidlegare bøkene.  Miljøet er sært, og helten overlever fleire åtak. For meg vart dette reinspikka tidtrøyte. Romanen gjorde nytta. 

No har eg fått tak i ein krimroman som eg har større forventningar til: Den grenseløse av Jussi Adler-Olsen.

4 kommentarer:

  1. Eg likte ikkje denne boka, til tross for at forfattaren har fått gode kritikkar. Eg hugsar berre vagt at eg reagerte på volden, men eg kan sjekke bloggen.

    SvarSlett
  2. No har eg lese min eigen kritikk som var litt fyldigare enn vanleg. Anbefaler deg å lese den. Eg trur du vil vere enig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg ser at du sit att med same kjensla som eg.
      Du tok deg tid til å skrive meir.
      Dessverre har eg lese Den grenseløse i april, ser eg...

      Slett
  3. Det har eg også-og då er det logisk....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...