fredag 13. november 2015

Bok 52: Ensomheten i Lydia Ernemans liv

Lydia Erneman har vokst opp som eneste barn på et småbruk nord i Jämtland. Hun utdanner seg til veterinær og flytter etter noen år i Skåne til et lite tettsted i Norge. Vi følger Lydia i hennes virke som dyrlege, i gjøremålene som følger de skiftende årstidene og landlivets rutiner.

Eg skal innrømme at eg sat att som eit stort spørjeteikn då eg hadde lese ut denne romanen.  Kva vil forfattaren formidle?  Eg ser at romanen er nominert til prisar og har fått terningkast 6.

Innhaldet og språket understrekar nettopp einsemd. det er nok her det geniale ligg.  Det er ei lågmælt forteljing der ein må lese mykje mellom linjene.

Eg vil absolutt anbefale blogglesarane å lese romanen og gjere seg opp si eiga meining.


2 kommentarer:

  1. Eg har lese mange bøker som er godt skrivne og formidlar kjensler og stemningar-og ofte spør eg meg, som du: Kva er det eigentleg forfattaren vil formidle ? Kanskje vil ein forstå meir om ein las boka om att ?(Og ikkje var så oppteken av innhaldet, fordi ein veit kva som skjer).

    SvarSlett
  2. Ein forventar å finne bodskapen!
    Hr er eg framleis usikker.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...