søndag 28. desember 2014

Korterma jakke i finull

 No har eg endeleg fått jakka mi ferdig.  Eg visste det då eg begynte, at dette ville bli eit tomånadersprosjekt.  På pinnar 2 1/2 og 3 vert det nokre timar med strikking. Plagget vart strikka etter at eg hadde strikka eit plagg på pinnar nummer 8.  Slik er det.  Mitt nye prosjekt skulle vere av den kjedelege sorten.  Vert prosjektet for interessant, vert det vanskeleg å legge frå seg.  Særleg eigna til TV-sjåing vert det heller ikkje. 
Den store fordelen med å klippe opp mønstra plagg, er at ein slepp å feste trådane.  Eg tek dei fram i midten og syr på kvar side.  Då er det berre å klippe vekk alle lause trådar.  Kanten strikka eg rundt.  Den har belegg.  Så måtte eg plukke opp masker til brot.  Det var mykje pirkearbeid.

Eg vurderer å finne ei nål eller sette i nokre knappar framme slik at jakka held seg på plass. 

Målet var å få jakka ferdig til 1. dag etter ferien.  Det rakk eg med god margin.  Vi har fri heile denne veka.

1 kommentar:

  1. Jakka vart veldig fin! Og du gjer fint arbeid. Mykje "pirk" med denne.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...