mandag 29. desember 2014

Bok 61: Levende og døde i Winsford

Dette er ikkje ein krimroman i vanleg forstand.  Men her er drap og skumle ting som skjer.

Som all god litteratur handlar denne også om livet, døden og kjærleiken.

Eg-personen er ei kvinne på 50+ som oppdagar at mannen hennar er ein valdtektsmann, eller i beste fall utru.  Ho stenger han inne i ein bunker og rømmer til ein avsides stad i England.  Her prøver ho å gøyme seg vekk ...

Romanen er absolutt spennande.  Eg hadde ønska meg ein litt annan slutt, sjølv om eg såg han måtte kome ...

2 kommentarer:

  1. Eg var veldig spent på slutten-kunne tenkt meg ei litt meir overraskande vending.Eg likte boka godt.

    SvarSlett
  2. Ja, det var det eg og meinte. Det hadde gjort seg med ein liten snert!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...