fredag 12. desember 2014

12.desember

I dag kom studenten heim frå hovudstaden etter første semester.  Han kom heim, men kofferten har reist ein annan stad.  Først tenkte han på genseren eg strikka.  Etter kvart vil han sakne linsene sine og brikka til minibanken.  Julegåver skal kjøpast på nett.  Vi får håpe kofferten snart kjem til rette!

I går var eg på ein liten handlerunde.  På Kid fann eg "voksduken" på bildet.  Alle julevarer er halv pris dei to siste vekene før jul. Eg føler eg gjer ein skikkeleg dårleg handel dersom eg betaler full pris for varene på enkelte butikkar ...

Ærendet i byen i går var å få levert inn mobilen som har vore heilt daud eit par dagar.  Eg er spent på korleis det går.

1 kommentar:

  1. Håper du får orden på mobilen din.
    Kjedelig når slike ting ikke fungerer.
    Ingen grunn til å kjøpe juleting for full pris
    når det selges til halv pris før jul.
    Tidligere gjorde de ikek det før i romjula.
    Men nå starter de tidligere og tidligere med
    salget syns jeg.
    Håper kofferten til studenten kommer til rette snart.
    Ha ei fortsat god adventshelg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...