torsdag 21. juni 2012

Sjokolademousse

Til festmiddagen på sommaravlutninga på skulekjøkenet er det sjokolademousse til dessert.  Utfordringa er å få laga den utan at den skil seg.  Eg har endra framgangsmåten i Frå bollar til burritos (blå bok)slik at det skal verte lett å lukkast.  Oppskrifta er skriven for niandeklassingar.

SJOKOLADEMOUSSE

3-4 porsjonar (glas)

2 ms sterk kaffi (2 ms vatn+ ½ ts pulverkaffi)
½ plate kokesjokolade

1 dl kremfløyte
½ ts vaniljesukker

2 egg (NB! Plommer og kvitar skal skiljast!)



1.   Smelt sjokoladen i varm kaffi i vassbad. Avkjøl litt.

2.   Visp kremfløyte og vaniljesukker til luftig krem i ein bolle.

3.   Skil egga.  Ha plommene i ein liten bolle og kvitane i ein mellomstor bolle.

4.   Visp eggekvitane stive i ein bolle.  NB! Rein reiskap.

5.   Rør eggeplommene inn i sjokoladen. Bland dette forsiktig inn i kremen.  Bruk slikkepott.  Vend til slutt inn dei stivpiska eggekvitane.

6.   Fordel moussen i porsjonsglas og set glasa i kjøleskåpet til servering.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for linken....nå har jeg lest og lært om rabarbra og den jeg har i hagen er nå skåret ned. Nå gleder jeg meg til neste innhøsting om noen uker.....

    Ønsker deg og dine en flott St.Hans og god ferie.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...